Saturday, May 25, 2013

usya awek

tajuk kita pada hari ini mengenai awek
bila berbicara pasal awek mesti lah pasal perempuan kan?
takkan lah pasal lelaki pulak.
pelik sangat tu
tapi aku lagi pelik
sebab aku perempuan tapi suka usya awek
tapi aku bukan lesbian ok
aku cuma suka tengok perempuan cantik
sebab apa? sebab aku pun nak cantik macam mereka-meraka yang cantik jugak
bila aku tweet yang aku suka usya awek cun dan seksi mereka-meraka cakap aku lesbian
but i'm not lesbian, i'm a straight person no bengkang benkong one..
mereka-mereka semua sudah salah tafsir dengan tweet aku
aku tak salahkan mereka-meraka sebab salah aku juga sebab keluarkan kenyataan macam tu
aku tak ada perasaan kat perempuan pon cuma suka usya je
maybe mereka-mereka tak faham maksud usya kot..
bagi aku usya tu macam suka tengok someone or something else but not interested with it.
itulah definasi usya bagi akulah tak tahu pada pandangan orang lain.
bagi aku, usya awek cun hanya untuk suka-suka je
lagi pun cantik tukan anugerah Allah
apa salahnya memandang kecantikan yang telah Allah kurniakan
so, tak salah lah aku usya awek cun. hehehe
cun kan awek ni hehe

No comments:

Post a Comment