Sunday, May 19, 2013

alone

alone
forever alone
memang sekarang aku tengah sorang-sorang
sebab aku tengah praktikal sorang-sorang
mereka-mereka juga bertanya
kenapa kau nak praktikal sorang-sorang?
kenapa tak nak sekali dengan kami?
aku jawap aku nak berdikari erk?? yeke?
yelah berdikarilah hidup sorang-sorang
bagi aku hidup sorang lagi best sebab kita rasa bebas
tapi tak semua nya best ada lah part yang kesunyian
terutama sekali masa makan, shopping,melepak
kalau aktiviti tu memang tak boleh buat sorang
sebab akan rasa sunyi
cepat lah habis praktikal aku dah malas nak ulang alik ke tempat kerja
nak kena bangun awal lagi perghh tak syok nye keje
kalau keje dapat duit tak pe
ni tak dapat duit
buang tenaga aku je
tapi tak pe untuk pengalaman
praktikal ni pon lebih kurang belajar juga
sabar jelah~

No comments:

Post a Comment