Monday, September 16, 2013

sem yang serabut

hello orang2 di alam maya sekalian!!
sorry lah aku dah lama tak update blog
sekarang ni pon curi-curi masa nak update blog
ok sekarang ni aku dah masuk sem ke 7
dah jadi final year student
tahun depan insya Allah aku akan bergraduat sebagai student bacelor
keluaran ataupun produk Universiti Putra Malaysia.
sem ni memang serabut dengan 5 hari kelas pagi dan petang
aku pun tak tahu macam mana nak uruskan projek tahun akhir aku
pening aku dibuatnya
kalau orang yang tak reti uruskan masa kelas dengan projek dia memang boleh jadi gile
aku rasa thesis untuk bacelor lagi padat dan sangat susah nak uruskan
sebabnya budak-budak bacelor terpaksa buat projek dia dengan kelas yang agak padat
berbanding dengan budak-budak master or phd.
golongan-golong master dan phd biasa nya dapat tumpukan sepenuhnya pada projek diorang
sebab dorang ada banyak masa yang terluang dan dorang nye kelas pon sikit
aku harap sem ni aku nya projek dapat siap
sem depan aku target buat writing je
sekarang ni pun aku masih terkial-kial nak siapkan proposal FYP aku
banyak betul benda nak kena tahu
yelah kena lah penuhkan ilmu didada nanti kena tembak boleh jawab
hahahaha
choi bye!

No comments:

Post a Comment