Monday, September 16, 2013

broken angel

broken angel ni tajuk lagu...
aku suka lagu ni sebab muzik dia best
first time aku dengar masa rumate aku bukak lagu ni kuat-kuat
first time dengar macam wow sedap lagu ni!!
aku terus copy lagu ni dari rumate aku
aku dengar lagu ni banyak-banyak kali sampai aku dah jemu dengar
lagu ni kisah pasal dia tak boleh lupakan and tak boleh terima hakikat boyfriend dia dah mati
dia dah kawen dah ada anak masih lagi tak boleh lupakan boyfriend dia
sedih jugak lah tengok official video dia
ni apa yang aku faham dari official video dia lah
dalam video ni memang dorang ni pure love lah
yang aku tahu dia ada 2 versi
1 versi yang dia tak boleh terima hakikat yang boyfriend dia dah mati
yang versi kedua kot masa tu dia dengan boyfriend dia terlibat dengan kemalangan
dan boyfriend dia mati dia je yang terselamat
ni video dia
enjoy :)
yang ni pulak yang second version

No comments:

Post a Comment