Wednesday, November 10, 2010

KaWaN oH KaWaN


npe ngn kwn??
ade pe ngn kwn??
bez ke berkwn nie??
eeemmmm...
KAWAN...
ade baik buruk nye bile berkwn nie
law yg baik kawan nie bley dgr masalah kiter
bley teman kiter g jln2....
bley lepak same2..
bley wt jht same2...
hahhaha
tp bile kwn dh mkn kwn..
memang berdentum lah dunia berkawan...
x kisah lah die mkn kite dgn care pe2 skaly pn..
mmg dh x ngaku kwn dh...
ade plak baru berkawn beberapa bulan...
pas 2 die sebar keburukan kite..
ade jgk yg sengaja menabur fitnah...
tu lg dasat tu...
ade plak kwn yg nk berkepit jerk ngn kiter..
mcm ko kwn ngn aku jerk...
kwn2 len x ley kwn ngn ko.....
ko aku punye...
law aku rimas ngn owg yg cangini..
suke aty aku lah nk kwn ngn sesape pn...
ko x de hak halang aku tok berkawan...
aku ngn pakwe aku pn x selalu berkepit...
nie kn ko...
hahahahaha (ketawa jahat)
x yah lah...
aku nie suke berkawan...
so x de sape yg bley halang aku tok berkawan..
tp dlm kite berkawan nie ade je yg kne berkorban
n ade je yg kne bertolak ansur..
tu perkare biase lah dlm berkawan..
tp kt cni aku nk ckp lh...
law nk berkawan...
kne lah pandai cri kawan....
jgn lah kwn terjun gaung korang pn nk ekot terjun gak..
law bley cri lah kwn yg soleh skit....
cehwah baik nye aku...
huuhuhuhu...
so terpulang lah pd diri korang nk pilih kwn cmne
~sekian~






No comments:

Post a Comment