Thursday, November 11, 2010

Calling2

malam magrib yg sepi n sunyi ni,
aku bru bgn dr tdo..
tetibe fon aku vibrate pnjg..
so maksud nye de owg cll..
n aku tgk kt skrin fon pnggln dr abah..
eeemmm nk pe ngn owg tue nie...
nk bg duit ke....
aty aku dh girang n cpt2 aku angkt...
aku: hello assalammualaikum..ye abah nk pe?
abah: walaikummussalam,,eya ngh wt pe 2?
aku; eya bru bgn tdo..
abah: ai magrib2 pn tdo ke,,nie dh exm lom?
aku: pnt lah bah,eeemmm dh ptg tdi strt first paper...
abah: cmne??bley jwp x?
aku: eeemmm bley lah..
abah: tgl lg bpe paper lg?
aku: tgl lg 4 paper lg,,pas 2 balik,,,eemmm x sbr nk balik rndu sngt2 kt mak n abah..kih3 (point aku nk mntk duit)..
abah: yelah 2 rndu,,ni ha abah ngn mak nk g tgk 60-an kt melake nie nk ckp ngn mak x??
aku: bley lh gak..
mak: hello eya tgh wt pe 2??
aku: ye mak eya bru nk stdy..(ha menipu padahal bru bgn,ngn mak aku x ley ckp bru bgn,nti abz kne bebel)
mak: ha bgs lh nie ha mak ngn abah nk g tgk 60-an kt melake nie pas 2 abah nk ajak mak g mkn ikn bako kt terapung,,ko dh mkn lom?
aku: wah!!bez nye,,eemmmm dh ptg tdi,,mkn nsi greng pataya..mak g ngn abah dua org je ke?e-in ngn nora ekot x??(owg tue nie nk menjelezkn aku nmpak)
mak: mak ngn abah jerk,,dieowg sekolah,,mak ngn abah nk g berdating nie sibuk jerk bwk dieowg tu,,
aku: yelah2 tu mak,selamat lah berdating...(yes dieowg x ekot,,hahahaha)
mak: ha ari sok ko de exm x??
aku; ade ari sok second paper...
mak: ha wt lah yg terbaik ok,,bace soalan betul2,n gud luck lah tok esok
aku: ok mak eya wt tol2,,
mak: dh lh mak nk g dating ngn abah,so jgn kacau dh g smbung stdy sne..
aku: ok mak,eya x kacau pn...
mak: ok assalammualikum
aku: walaikummussalam...
bez nye dieowg dh tue2 pn nk berdating lg,,alhamdulillah lah hubungan mak n abah kekal hingga ke arini,,eemmm so sweet,,aku harap hubungan aku n bf aku pn cmnie gak,,,bak kate owg mkin tue mkin syg bknnye mkin tue mkin d sepak terajang n bkn nye mkin tue mkin nk cri lain,,
~sekian~

1 comment:

  1. makin tua makin syg~
    bkan nye makin disepak terajang..
    ak skew phase tu..

    ReplyDelete