Tuesday, May 31, 2011

memori kelas sc 15

ni lah baju kelas aku.....the last empire of sc 15
dari pandangan hadapan
dari pandangan belakang

hey reader!!!!
semalam punya semalam
aku ada lah kemas2 barang2 lama aku
tetiba jerk terbuka satu kotak besar
dalam kotak tu semua nya barang2 masa aku kat MRSM muar
so, aku teringat lah kembali kenangan2 time sekolah2 dulu
teingat jugak kat member2 sc 15 dulu
kalau nak tahu kelas aku paling bising,suka buat hal,banyak kes JDM
Jemaah Displin Maktab.
hahahahahahahahahahaha
tu lah kelas paling semua cikgu2 kt MRSM muo dulu tak suka
yelah kan kelas budak nakal
sapa yang tak suka
dalam banyak2 kelas,kelas kami lah yang paling besar
siap kat belakang tu budak2 lelaki main bola sepak
kelas tu dah boleh buat padang bola
mesti korang tak percaya kan?
tapi tulah kenyataan nya
mak homeroom kami pn.zakiah n pn.habsah
memang penyabar melayan kerenah kami...
yang paling aku tak boleh lupa
masa bulan pose budak kelas aku main meriam yang dieorang buat
korang nak tahu dieorang buat guna ape?
guna tin cat...kretivif kan dieorang
yang syok nya budak kelas aku yang main meriam
tapi budak kelas lain plak yang kena
alasan nya,hari esok budak kelas kiteorang ade peper lagi
tak silap aku lah masa main meriam ni
kiteorang ade percubaan spm....
kesian budak kelas lain
terkena habuan dari kami,hahahahahaha
tu lah kelas kami memang nakal,
tapi hati kami baik tau...
huhuhuhuhuhu

No comments:

Post a Comment