Tuesday, December 7, 2010

Jom Jadi Follower Gadis Kampung



aku join contest ag...
kali nie contest Jom Jadi Follower Gadis Kampung
korang boleh terjah blog beliau nukilan gadis kampung...
hadiah lumayan menanti follower bertuah beliau..klik di sini
so, aku tahu contest nie dari cik tomatokering...
aku x tahu lah nape die jadi tomato kering
maybe die kekurangan air kot...hahahaha(jgn mrh ye cik tomato nanti kene jual kih3)
aku dh jadi follower gadis kampung yang ke 517....
so pe tunggu ag jom lah jadi follower gadis kampung



5 comments:

  1. hati ceq kering.tu pasai la..haha ;D

    ReplyDelete
  2. ala2 cian...tak po na pas ni hangpa minum air kacip fatimah compom hati hangpa x kering...kih3

    ReplyDelete
  3. tima kasih sudi join..aik ada tomato la kat sini....hehehehe saya follow ye..

    ReplyDelete